علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

تولد تولد تولد تولدت مبارک یکی یکدونه ی من

1392/6/18 11:01
290 بازدید
اشتراک گذاری

عمرمادر

بلاخره یکسالگی تو هم رسید . یک سالی که با همه سختی هاش خیلی شیرین و لحظاتی فراموش نشدنی برای من و پدرت به ارمغان گذاشتی . چقدر منتظر این لحظه بودم و دقیقا از 7 ماهگیت برای روز تولدت در ذهنم برنامه ریزی کرده بودم و آخر هم به بهترین و قشنگترین شکل تولدت را برایت گرفتم

پسرنازم انشالله که 300 هزار ساله بشی .

خیلی خیلی دوستت دارم

فعلا این یک دونه عکست که الاهی مامان قربون اون چهره نازت بره و برات میزارم تا سر فرصت تمام جشن را برایت بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ندا
18 شهریور 92 12:09
تولدت مبارک عزیز دل تولد 120 سالگی عزیزم
مامان السانا
29 آبان 92 17:58
تولدت مبارک کوچولوی نانازی
مامان اميرصدرا
2 بهمن 92 10:54
سلام خانومي اگر چه تولد سال دوم هم نزديك شده ولي تولد ني ني ات مبارك ياد روزهاي ماه رمضان بخير كاش بازم ختم قران يا صلوات بزارين ادم مجبوربشه دوباره قران بخونه خوشحال ميشم به ما هم سربزنين دوباره روي پسرگلتون رو ببوسين
خاله جون سارا
17 بهمن 92 18:21
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککککککککک عشق خاله جون سارا .جای همه دوستان خالی من تو تولد پسرم بودم چون من خواهر دوقلوی مامان جونش و خاله اصلی این خوشگله هستم .به سلامتیش هورا هورا