علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

سال روز پیوند عشق ابدی و آسمانی مامان وبابا

1393/4/4 12:32
246 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم

امروز 31 خرداد 1393 مصادف با چهارمین سالگرد پیوند آسمانی عشق من و پدرت است که ثمره بوجود آمدن آن میوه بهشتی همانند توست و خداوند را هزاران هزار بار شکر می کنم به خاطر داشتن تو و پدرت ...

عزیزترین هایم

شما دو تا با ارزشترین و زیباترین دارایی های زندگی و وجود من هستید . بدون شما ها زندگی برایم معنا و مفهمومی ندارد . تنها برای شماست که نفس می کشم و به ادامه حیات دل بسته ام. خدای مهربونم را با هیچ زبان و واژه ای به خاطر داشتن شما ها نمی توانم شکر کنم جز اینکه سر بر سجده اخلاصش می نهم و در دلم می گویم خدای بزرگم از اعماق وجودم شاکر و سپاسگذارتم که به این بنده ناچیزت نظر کردی و خوشبختی را درون دامن من نهادی .

شهریارم

امروز همراه باباجون رفتیم پارک و تو کمی بازی کردی و چند تا عکس گرفتیم بعدم اومدیم خونه و من از قبل کیک و کادو تهیه کرده بودم و همراه چیپس و ماست موسیر و تنقلات دیگه یک جشن اساسی گرفتیم که باباجونتم منو سوپرایز کرد و کادو را لحظه آخر رو کرد . اینم از ترفندهای باباست دیگه چشمک

امشب خیلی بهمون خوش گذشت قرار بود شام بریم بیرون اما من قرمه سبزی درست کرده بودم و اینم سوپرایز من واسه بابا بود چشمک

با تمام وجودم دوستتون دارم و می پرستموتون

 

پسندها (1)

نظرات (5)

اتی مامان
7 تیر 93 10:18
مبارک باشه سیماجونایشالله سالهای سال کنارهم سالم و عاشقانه زندگی کنیدبازم مبارررک
مامان هدیه
8 تیر 93 20:44
سلام گلم جز 30 به نامتون ثبت شد ممنون از شرکتتون
زهرا و زکریا
16 تیر 93 0:23
سلام سالگرد پیوند قلب هاتون مبارک انشالله گل پسرتون هم زیر سایه پرمهر شما بزرگ بشه و عشق اولین سرمشق هر روز عمرش باشه
مامان زکریا
18 تیر 93 8:45
سلام عزیزم ممنون از محبتت من هم از خوندن وبلاگ شما لذت بردم
مامان و باباي امير
12 مرداد 93 12:53
سلام خانومي عزيز مبارك باشه ايشالا ساليان سال كنار هم شاد و خرم باشين و سايه شما و همسرتون رو سر فرزندتون باشه منم دلم براتون تنگ شده نميدونم پيغامي كه گذاشتين تازه اس يانه ولي احتمال ميدم كه با توجه به تاريخش تازه باشه ممنون كه به ما سرزدين اتفاقا ماه رمضون خيلي منتظرت شدم كه ختم قران بگيري نميدونم من سعادتشو نداشتم يا شما امسال ختم نزاشتين به هرحال دعاگوتون هستم هميشه وبه يادتون هستم وهرازگاهيي ميام بهتون سر ميزنم پسمل خوشگلتون رو هم ببوسين