علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

اولین مروارید سفید

1392/6/19 16:02
285 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم

اولین دندونت در 5 ماهگیت نیش زد دقیقا در تاریخ 3/11/1391 و من خیلی هیجان زده شده بودم                                  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربون اون مروارید سفیدت بشم من الاهی ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

اینقدر بامزه شده بودی یک مدت همش دستت توی دهنت بود و هر چی به دستت می رسید با اون لثه های نازت فشار میدادی خیلی هم آب از دهنت می ریخت تا بلاخره یک روز صبح که از خواب بیدار شدی دیدم که یک مروارید سفید از دهنت قشنگت جوانه زده و منم زودی رفتم دوربینم آوردم و ازت عکس گرفتم

مبارکت باشه عزیزدلمniniweblog.com

 

 

علی شهریار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
21 شهریور 92 13:39
سلام عزیزم ممنون که به وبم اومدی و نظر گذاشتی خدا کوچولوت رو حفظ کنه و برات نگه داره. البته یکم برای تبریک تولدش دیر شده ولی تولدشم مبارک باشه خداروشکر که به دردت خورد موضوع خوبی رو پیشنهاد دادی سعی می کنم دنبالش بگردم و راهنماییت کنم بازم پیش ما بیا پسرت هم ببوس
خاله الهام
17 مهر 92 16:04
عزيزم ببخشيد كه دير اومدم نانازي مرواريدت مبارك باشه ان شالله به سلامتي وبدون درد همه مرواريدات در بيان
خاله جون سارا
30 بهمن 92 21:41
دوستت دارم