علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

حرف دلم

1393/3/22 12:26
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

تنها دارایی با ارزش زندگیم

زمانیکه تو را در آغوشم می گیرم دیگر هیچ چیز یادم نمی ماند و فقط من و تو و عشق بی پایانت بین ما را احاطه می کند .

زمانیکه با آن چشمان زیبای مواجت به چهره من نگاه میکنی آن لحظه معنای مادر بودن در اعماق دریای وجود من موج عشق تو طوفان برپا می کند .

زمانیکه که به روی من با آ ن چهره پاک و معصومت لبخند می زنی آن لحظه خوشبخت ترین انسان روی زمینم

زمانیکه برایم حرف های کوچولو کوچولو با اون زبون شیرینت میگی اون لحظه غرق در شادی می شوم .

زمانیکه با پاهای کوچکت بر زمین خانه دلم راه می روی خدارا بابت سالم بودنت هزاران بار سجده می کنم .

زمانیکه دستان کوچکت را دور گردنم حلقه می کنی طوقی از گرانبهاترین زیور آلات دنیا بر گردن من آویخته می شود

زمانکیه چشمان قشنگت را بر هم می نهی و به خواب شیرین کودکی میروی .آن هنگام من بر بالای بسترت می نشینم و نفسهای زیبایت را نگاه می کنم و با هر دم و بازدم تو من جانی دوباره می گیرم

با بودن تو من بهشت را دیگر نمی خواهم تو بهشت من ابدی من هستی .

تنها دلیلی شاد بودنم

تنها دارا و ندارم

تنها هستی و نیستیم

و تنها چیزی که در دنیا  برایم معنا دارد تو هستی : علی شهریارم

عاشقانه و مادرانه می پرستمت

 

پسندها (2)

نظرات (0)