علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

درد دلی عاشقانه با پسرم

1392/4/5 19:33
219 بازدید
اشتراک گذاری

علی شهریارم

روز میلادت باشکوهترین و زیباترین روز هستی زندگیم شد. خداوند بزرگ و مهربان تو فرشته کوچک را در پانزدهم شهریور ماه که همزمان با میلاد پدر عزیزت می باشد در دامن من قرار داد . و از آنروز به بعد تو بزرگترین و با ارزشترین دارایی من و پدرت شدی...

niniweblog.com

پسرم

دنیای آدمها دنیای غریبی است و خارج از محدوده رویاهای زیبای کودکانه تو می باشد به همین خاطر تصمیم گرفتم تمامی لحظاتت را برایت بنگارم و جمع آوری کنم تا زمانی که بزرگ شدی بدانی که در چه دنیای پاک و معصوم کودکانه ای بودی .

 

niniweblog.com

عزیز قلب مادر

تو را دوست دارم به اندازه ای که در هیچ ذهن و زمانی نمی گنجد . عشق مادر به فرزند بی مانند و بی مثال است .

 

niniweblog.comیکی یکدانه من

با کمک تو و شیرین کاری های کودکانه ات تمامی لحظات شیرین و گاهی خدای نکرده تلخت را ثبت می کنم .

امیدوارم در آینده که می خوانی خوشت بیاید .

می پرستمت ستاره وجودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)