علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

بلاخره دونه های قرمز خودشون نشون دادن

1393/3/15 0:28
205 بازدید
اشتراک گذاری

آخر بعد سه روز تب شدید 39 درجه که رنگ  و روی نی نی کوچولوی منو عین کچ سفید و بی حال کرده بود در روز چهارم دونه های قرمز رنگ زیر پوستی خودشونو نشون دادن .غمگیناسم این بیماری روزئولا است که کودکان بین 1- 3 سال به آن مبتلا میشوند .

الاهی قربون اون چهره معصومت بشم من مامانی قشنگم که اون مظلومانه روی مبل می شینی و دیگه فضولی نمی کنی . هر روز برات دعا می کنم که زودتر خوب بشی و تمام خونه مامان بهم بریزیبغل

دوره درمان این دونه ها از گفته دکتر یک هفته است و من کتوتیفن بهت هر 12 ساعت میدم و خیلی هم رو بدن کوچیک زود تاثیر می زاره و همش خوابت می گیره.خواب آلود

البته گل ختمی و ترجبین و عرق بید را هم بهت میدم چون سرده و باعث بهبود هر چه زود تر دونه ها میشه .

مامان هلاکت بشه ایشالله معلومه که درد داری اخه وقتی خوابیدی یکدفه بلند میشی و میزنی زیر گریه گریه

من خیلی خیلی ناراحتم این روزها و همش دعا می کنم خداجونم هر چه زود تر درد و مریضی رو از وجود  بچه نازم ببر الاهی آمین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)