علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

1392/6/3 15:19
249 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

بعد از 10 روزگی همراه باباجون و مامانی برای زیارت حرم آقا امام رضا (ع) رفتیم .

از امام رضا (ع) خواستم تنها آرزوم همینه که تو غلام درگاه آقا بشی . انشالله که پسرم لایق باشی و لتونی مادر و پدرت را به آرزوشون برسونی

این عکست توی دارالحجه حرم است . 

علی شهریار 

 

اینم که بابا جون داخل صحن گرفتیم

علی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

من
3 شهریور 92 15:56
سلام دوست عزیزم خوشحال می شم به وب من هم سر بزنی.
madarkhanomi
10 شهریور 92 12:51
وای خدای من چقدر نازه ماشاله ایشاله دختر منم زودتر بیاد و منم مادر شدن رو تجربه کنم
مامان ندا
14 شهریور 92 10:12
مشهدی علی شهریار جون فدات بشم خاله زیارت قبول
خاله الهام
14 شهریور 92 18:14
آخيييييييييي نانازي ني ني ما هم رفته مشهد به مناسبت 1 ساله شدنش منم كلي دلم واسش تنگ شده