علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

پسر قشنگم با توکل به خدا ختم گروهی قرآن مجید

1392/5/8 14:47
484 بازدید
اشتراک گذاری

با توکل به خدای مهربون و کمک همه مامان وبابا  نی نی ها ختم گروهی قرآن مجید پایان گرفت.

پسرعزیزتر از جانم

این اولین سالی بود که مامان ایده ختم گروهی قرآن مجید را برگزار کرد و با نیت دل پاک تو به سرانجام گرفت . اولش فکر می کردم که شاید چند جز انتخاب شود و بقیه جزها را خودم بخوانم تا ختم کامل شود اما خوشبختانه با نیت پاک دل معصوم و کوچک تو همه جزها توسز عزیزان خوانده شد و ممنونم از همه عزیزانی که من را در این راه همیاری نمودند.

پسرم

برای سلامتی وظهور آقامون امام زمان (عج) و سلامتی همه مامان ها دعا کن تا همه سالم و سلامت باشن و بتونیم شما کوچولوهای ناز را به سرانجام برسونیم .

دوستت دارم تا بیکران ها علی شهریارم

نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
8 مرداد 92 15:51
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم
خاله الهام
9 مرداد 92 17:30
نام من بر كف دستت بنويس تا به هنگام قنوت نبري از يادم ترسم امشب كه مقبول شود از تو دعا گويم افسوس كه من از قلمت افتادم خيــــــــــــلي خيلي التماس دعا.......
مامان ندا
11 مرداد 92 11:33
خدا حفظ کنه این وروجکو با افتخار لینک شدی عزیزم
مامان آرتین
11 مرداد 92 11:46
سلام ممنون که به ما سر زدین منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان فهیمه
11 مرداد 92 15:58
سلام عزیزم,بیخودی که بهشت رو به مامانا ندادن و گفتن بهشت زیر پای مادران است... حالا قدر مامانامونو میدونیم اینو بدون که تنها نیستی و خیلی از مامانا مثل تو هستن و اینجوری راحتتر باهاش کنار میای این روزها و شبها هم قسمتی از بچه داریه و البته دردسرای بچه ها با خودشون بزرگ میشن و ما همیشه باید رو خودمون کار کنیم و ظرفیتمونو بالا ببریم.... امیدوارم موفق و پیروز باشی