علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

ختم قرآن مجید به همراه دعای توسل

1392/5/8 14:22
254 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و قبولی عبادات

مامانای مهربون تصمیم گرفتیم در ماه پر ضیافت و پر برکت رمضان که خدای برزگمون دستهایی که به درگاهش بلند میشود را بی نصیب نمی گذارد ختم قرآن مجید و به همراه دعای توسل برای فرج آقا امام زمان (عج) را بگیریم

این ختم به نیت فرج آقامون امام زمان و سلامتی همه مامان هاست تا سالم سلامت باشن برای بزرگ کردن و به ثمر رساندن کوچولوی های نازمون

هر مامانی که مایل هست در این ختم گروهی شرکت کند برام پیغام بگذارد . ختم به این صورت هست که هر کس همراه با خواندن یک جز قرآن  ویکبار  دعای توسل را نیز می خواند.

التماس دعای مخصوص  در لحظات زیبای سحر و افطار  برای سلامتی همه نی نی ها و ماماناشون

جز 1: خودم                                                      جز16:دایی امیرمحمدعزیزو اسراجون

جز2:خاله آویساجون                                          جز17:مامان فاطمه زهرا جون

جز3: ریحان خانوم مامان متین جان                       جز18:مامان مریم علی مرتضی جون

جز4:مامان فاطمه خانوم جون                              جز19:مامان نوراجون

جز5: مامانی علی شهریارجون                             جز20:معصوم خانوم

جز6:مامانی علی شهریارجون                               جز21:مامان دیناجون

جز7: مریم  مامان ثناجون                                     جز22مامان حنانه زهراجون

جز8: مریم مامان ثنا حون                                     جز23:مامان حنانه زهراجون

جز9: مامان توت فرنگی جون                                جز24:مامان ارمیتاجون

جز10:مامان ناز آفرین جون                                   جز25:مامان امیرصدراجون

جز11:انسیه خانم نظری                                      جز26:خاله الهام جون

جز12: مامان امیر صدرا جون                                 جز27:خاله الهام جون

جز13:مامانی علی شهریارجون                             جز28:خاله الهام جون

جز14:مامانی علی شهریارجون                             جز29:بابا جون علی شهریارجون

جز15:مامانی علی شهریار جون                            جز30: خاله جون سارا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فاطمه زهرا
1 مرداد 92 16:00
من چز 17 رو تلاوت میکنم
خاله الهام
1 مرداد 92 17:24
سلام دوسي جونم جزء هاي 26-27-28 رو لطفا براي من بزار مرسي عزيزم
madarkhanomi
1 مرداد 92 17:31
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی التماس دعا جز 2 رو انشاله میخونم
معصومه
1 مرداد 92 19:25
سلام طاعات قبول...همچنین التماس دعا هم داریم از شما.. لطفا جز بیست رو برا من بزارین.. این جز باید تا آخر ماه رمضون خونده شه یا نه برا دهه دوم این ماهه؟
خاله آویسا
2 مرداد 92 5:38
من خاله آویسا هستم و جز 2 رو تلاوت میکنم. ان شاالله همه نی نی ها سلامت باشن.
ریحانه مامان متین
2 مرداد 92 22:21
سیما حان من جزء 3 رو می خونم. به امید سلامتی کوچولوهای هممون.
مامان حنانه زهرا
4 مرداد 92 18:49
عزیزم جز23و22 هم بامن
مامانٍ توت فرنگی
5 مرداد 92 11:24
سلام جز 8 را برای من بذارین اگه متقاضی دیگه ای داشت برام فرق نمی کنه هر جزء دیگه ای بگین ولی حتما به وبلاگم بیا و بهم اطلاع بده که چه جزئی را باید بخونم
انسیه نظری
5 مرداد 92 19:30
سلام جزء یازده رو هم من می خونم که جزء های اول کامل شه التماس دعا یا علی مدد
دایی نی نی ها
7 مرداد 92 0:44
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی التماس دعا جز16هم من تلاوت میکنم
مامان امیرصدرا
7 مرداد 92 22:55
با سلام واآرزوی قبولی طاعات جزء 25 را من تلاوت میکنم اگر متقاضی دیگری داشت خبر برهید تا جزء دیگری بخوانم به امید سلامتی همه نی نی ها و مامان باباها
مامان امیرصدرا
7 مرداد 92 23:54
با سلا م جزء 25 را من تلاوت میکنم باآرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سلامتی همه نی نی ها ومامان باباها
محیامامان دینا
8 مرداد 92 3:06
انگار جز 21 مونده من میخونم.