علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

سلام به همه دوستان

1392/4/11 13:11
255 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای مهربون خسته نباشید

این مسابقه که برای ما مامانا سایت گذاشته یک تفریح و استراحت خوبی است . بعد از یک روز پر از حادثه و جنجال از دست این فرشته های آسمونینیشخند . که حداقل ساعتی را برای تفریح روحمون بپردازیم .چشمک

به امید اینکه همه نی نی ها همیشه و همه جای زندگی برنده باشن .ماچ

امروز علی شهریار همین جور که در اطراف من داشت بازی کرد و مشغول بهم ریختن برگه ها و لوازم من بودیول یک دفعه دیدم مشغول خوردن یک چیز خوشمزه است ....خواباگه تونستین حدس بزنید اون چی بود ؟؟متفکر

کاغذهای نوشته شده منو با این هیجانی با اون دندونای موشیش گاز می زد و می کند قهرخدایا ااااا از دست این وروجک خندهمنم سریع از دستش گرفتم و دهنشو نگاه کردمابرو

خدا رحم کرد که زود متوجه شدم .گریه

اینو بابت اطلاع همه مادرا گفتم که حواسمون به این جشنواره پرت شده خنده

با آرزوی خوشی واسه همه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
13 تیر 92 11:27
وای خدای من!!!!!! خداروشکر که فهمیدی وگرنه با همون لذتی که میجویید اونو میخورد!