علی شهریارعلی شهریار، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

علی شهریارم تنها امید قلب مامان و بابا

تولد تولد تولدت مبارک (تولد یکسالگی پسرم با تم تیوتی )

1392/11/30 20:15
12,900 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال از زندگی تو فرشته آسمونی بر روی زمین خدا می گذرد .

چه خوب است که هستی در کنارمان و گرمای عشق زندگی ما را با وجود نازنینت بیشتر می کنی

دلبندم

سالروز تولدت مبارک باد الاهی 300 هزار ساله بشی

این دعایی است که من همیشه برای تو دارم

می خوام برات از روز تولدت بنویسم روز تولد یکسالگی تو و مصادف با سی و یکسالگی باباجون است و من هم از این بابت از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم و همه کارهای تولدت را خودم و البته با کمک خالهجون و مامانی کردم

تم تولدت را تیوتی یا همون جوجه زرد قناری بلا انتخاب کردم زیرا از وقتی که تونستی رنگها را تشخیص بدی خیلی به این عروسک علاقه داشتی

ناگفته نماند پسر قشنگم که همه جشنت دست هنر و سلیقه مامان جون است و همه چیز دست ساز می باشد

نمی تونم و نمیدونم با چه واژه ای میزان عشق و علاقه ام را به تو و پدر عزیزت بازگو نمایم و فقط این را بدانید که با تمام وجودم می پرستمتون

حالا شب تولدت به روایت تصویر

تزیینات مامان جون با تم تیوتی

تم تیوتی

 

تم تیوتی

تم تیوتی

  ریسه ماه تولد

تم تیوتی

 

لباس بیمارستان و بالش شیردهی و ساعت که زمان تولد پسرم را نشان میدهد

تم تیوتی

 

اینم کیک تولد شکل تیوتی روی کیک نوشته شده بود : نفسم و همنفسم تولدتان مبارک

کیک تیوتی

 

کیک تیوتی

اینم تنها دلایل نفس کشیدن  مامان جون

علی شهریار

علی شهریارم و دد جونش (یوسف کوچولوی نازم )

علی

اینم کادوی های پسر نازم . البته من برای باباجون هم یک تی شرت و یک ادکلن مارک خریدم

تولد تیوتی

گیفت های تولد علی شهریار (عکس هرکدوم از عزیزاشو که قبلا با خود پسرم گرفته بودن را روی شاسی 10*15 چاپ کردم و بهشون به عنوان یادبود داد . البته واسه ددجونش ماشین پراید خرید )

و در پایان شام تولد

عکسهای روی تمام ظرف ها زحمتشو مامانی کشیده بود و چاپ کرده بود و خاله جونی هم کیک مرغ که باباجون خیلی دوست داره به همراه ظرف قشنگ یخ درست کرده بود . بقیه شام هم گرم ویژه سفارشی بود .... دست همگی درد نکنه خیلی شب قشنگی شده بود و خیلی خیلی خوش گذشت من که اصلا احساس خستگی نکردم . کل شب همش زدیم و رقصیدیم و گفتیم و خندیدیم

الاهی هزاران سال سالم و سلامت در کنار هم خوشبخت زندگی کنیم  تنها دلایل نفس کشیدنمدوستتون دارم تا پای جون ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

madarkhanomi
20 اسفند 92 18:24
مبارک باشه دست مامان جون درد نکنه همه چیز عالیه
madarkhanomi
14 فروردین 93 14:37
سیزدتون بدر، دشمناتون دربدر، رفقاتون گل به سر، خوشیهاتون صد برابر
سپیده
16 فروردین 93 7:27
با سلام. مبارک باشه و در البون تولدها ثبت شد.
madarkhanomi
27 فروردین 93 12:01
بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود ماخدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما به هم بد کردیم ، ما به هم بدگفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هرحادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم ؟